.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای خبرنگاری که مسئول تعزیرات و مدیر میراث فرهنگی شد

اهالی رسانه به دلیل ارتباطات مختلفی که با مسئولان سیاسی – اقتصادی استانهای مختلف کشور دارند، هر از گاهی با پیشنهاداتی مواجه می شوند که از آنها می خواهد به تیم فلان مدیر یا مسئول بپیوندند و از این طریق راه جدیدی را برای کسب قدرت و ثروت بیابند.

درست است که این کار برای صاحبان قدرت و اهالی رسانه سود مادی به همراه دارد اما فضای خبری کشور را آلوده به مسائلی خواهد کرد که نتیجه آن سیاه نمایی نادرست برخی افراد و گروهها و بی اعتمادی افکار عمومی به مطبوعات خواهد بود و هرچه این رسانه مهمتر، تاثیر نامطلوب آن بیشتر.

آقای "ب" نیز از آن دست خبرنگارانی است که توانسته است در شهری غیر از تهران، از این ارتباطات استفاده کند و پس از آنکه با کمک یکی از مسئولان شهر به عنوان رییس تعاونی مسکن انتخاب شد، مزه این قدرت و ثروت را به خوبی چشید.

وی کمی بعد بخشدار منطقه ای مهم شده و ناگهان سر از بخش تعزیرات آرد و نان در می آورد و هر جا که می رود با انتقادات شدید کارکنان و مردم همراه می شود هرچند ترس از رسانه ای شدن اقدامات برخی مدیران، راه را برای ادامه فعالیت او باز می کند.

آقای خبرنگار چند روزی است به عنوان رییس میراث فرهنگی و گردشگری یک منطقه مهم انتخاب شده است و با توجه به پروژه هایی که در این قسمت در حال انجام است، باید منتظر ماند و دید فعالیت های یک فرد رسانه ای هم رسانه ای خواهد شد یا نه.قاصد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 بهمن 1390
از اين دست افراد زياد هستند. لطفا سري به سازمان بهزيستي كشور بزنيد و در وضعيت مدير كل روابط عمومي سازمان را بررسي كنيد.
بیطرف 8 بهمن 1390
متاسفانه توسازمان میراث فرهنگی همین مازندران افرادی هستند که درجرگه خبرنگاران ورود پیداکردندولانه ... راه انداختند وخودرا مبرا ازهرتوبیخی میدانند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.